Державною службою якості освіти України спільно з експертами проєкту SURGe підготовлені матеріали для керівників закладів загальної середньої освіти :
«Якісне інклюзивне навчання»
Пропонована інформація допоможе керівникам закладів загальної середньої освіти вдосконалювати якість інклюзивного навчання в школах, де воно вже запроваджене, а також розпочати цей шлях закладам, які планують відкривати інклюзивні класи.
Зазначені матеріали  включають такі питання:
- аналіз нормативно-правової бази організації інклюзивного навчання;
 
- алгоритм створення інклюзивного класу;
 
- кваліфікація вчителів;
 
- методичне забезпечення освітнього процесу;
 
- розвиток інфраструктури та фінансування;
 
- взаємодія з інклюзивно-ресурсними центрами.
 
“Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання”
Пропонована інформація допоможе керівникам закладів загальної середньої освіти задіяти всі ресурси для організації якісного інклюзивного навчання.
Зазначені матеріали включають такі питання:
- стратегічне планування керівника закладу освіти;
 
- знання нормативно-правової бази щодо організації інклюзивного навчання;
 
- фінансова автономія;
 
- спеціальна освіта педагогів;
 
- співпраця зі спецшколами та закладами вищої освіти;
 
- навчання і підтримка педагогів;
 
- співпраця з батьками;
 
- залучення учнівського самоврядування до комунікації та просування цінностей інклюзії.